Strada Petre S. Aurelian, Nr. 54 BL. 7.5 A, Baneasa, Sector 1, Bucuresti
Program: Luni – Vineri: 10 – 18
Telefon: +40725.835.362
Email: office@migshop.ro

INTREBARI FRECVENTE

Va rugam cititi intrebarile si raspunsurile inainte de a ne trimite un mesaj. Va multumim!

Care sunt costurile de livrare pentru comenzile din magazinul online?

O comanda data in magazinul nostru online se poate expedia prin curier rapid cu un cost de 21 lei/colet pentru comenzile cu valoare pana in 150 lei, si gratuit pentru comenzile ce depasesc suma de 150 lei. Pentru comenzile cu ridicarea personala de la sediu este de asemenea gratuit! (Valabil doar pt. persoane juridice)

Care sunt costurile de livrare pentru comenzile din magazinul online?

Da, avem comanda minima pentru procesarea comenzilor si aceasta este 120 lei + taxe de transport.

Se expediaza si international comenzile date pe site? Si care este timpul de livrare?

Da, expediem oriunde in lume produsele noastre, comanda minima pentru extern fiind de 100 euro + taxe de curier

Timpul de livrare in tarile din UE este cuprins intre 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii si primirea banilor in contul companiei.

Cum se poate platii o comanda?

Comenzile date pe site se pot platii in urmatoarele moduri:

1) Ramburs doar pentru comenzi mai mari de 150 Lei (valabil doar pe teritoriul Romaniei)

2) Plata online cu cardul direct pe site indiferent de valoarea comenzi (se adauga un comision de procesare de 2% din valoarea totala de plata)

3) Plata prin PayPal (se adauga un comision de procesare de 5% din valoarea totala de plata)

4) Plata prin transfer bancar in contul de RON (pentru persoanele aflate in Romania) sau de EURO (pentru persoanele din strainatate) aceste conturi le primiti dupa confirmarea comenzii pe factura finala.

Cat dureaza pana sunt livrate produsele?

De obicei produsele pe stoc se livreaza in 24-48H de la confirmarea prin cod (OTP) primit prin SMS la finalizarea comenzii pentru coletele cu plata ramburs, in functie de conditile meteo.

Ce se intampla dupa ce plasez o comanda?

Daca ai ales plata ramburs dupa finalizarea comenzi in maxim 30 sec. se va deschide o pagina unde va trebuii sa introduci codul primit prin sms la nr. de telefon declarat in comanda” pentru a confirma comanda! Daca nu vei introduce in termen de 5 min codul primit comanda se va anula automat!

Vei primii un e-mail automat de la site cu o copie a comenzii tale (asta dovedeste ca comanda ta s-a inregistrat in sistemul nostru)



A doua zi in conditii normale trebuie sa primiti coletul acasa la dumneavoastra.

Primesc factura pentru comanda plasata?

Da, conform legislatiei in vigoare toate persoanele fizice sau juridice este obligatoriu sa primeasca factura, acesta se poate primii direct cu coletul, pe email sau generata in contul de client de pe site.

Este obligatoriu sa achizitionez asigurarea de transport?

Nu, acesta este un serviciu suplimentar oferit de noi, dar va recomandam totusi sa va faceti daca aveti in colet lucruri fragile, de valoare mare sau echipamente electrice. Daca nu aveti asigurare de transport si se intampla ceva pe durata transportului nu veti fi despagubiti !

Ce se intampla daca refuz sa primesc un colet dupa ce acesta a fost ridicat de curier?

Conform conditilor noastre un colet refuzat la plata (din “n” motive) dupa ce a plecat de la noi catre dvs. vi se vor imputa taxele de transport dus-intors si nu vi se vor mai onora alte comenzi cu plata ramburs pana nu platiti in avans aceste taxe.

Care sunt pargurile de reducere si care sunt conditiile de acordare?

Reducerile sunt sub forma de vouchere pe care le rascumparati cu punctele obtinute din: cumparaturi, vizite pe site, review-uri la produse, recomandari pe platformele de socializare, data nasterii, etc.

Voucherele sunt nominale si au valoare de 5, 10, 50, 100 lei

* nu se iau in calcul produsele deja aflate intr-o promotie pentru vouchere.

Daca fac comanda de o valoare mai mare primesc reducere de volum?

Pe loc nu, dar vei primii puncte de loialitate pe care ulterior le vei putea rascumpara in vouchere! Atentie! trebuie neaparat sa fiti inrolati in sistemul nostru Loialitate!

Cat timp sunt valabile puctele de loialitate!

Punctele de loialitate sunt valabile atata timp cat aveti activ contul la noi!

Se pot plasa comenzi telefonice?

Din pacate acest serviciu a fost suspendat, dar va incurajam sa faceti comenzile direct pe site pentru a beneficia de punctele de loialitate si vouchere-le de reducere!